Telefonie & breedband is meer dan alleen een oplossing

10 okt 2017

Het is onderdeel van de identiteit van bar-bistro City Hall in Leiden en draagt door slim gebruik van alle mogelijkheden bij aan het succes van de onderneming.

Telefonie & breedband is meer dan alleen een oplossing

Midden in het centrum van Sleutelstad Leiden, vind je Italian Bar-Bistro City Hall. Eén van de dingen die deze locatie zo bijzonder maakt, is het eeuwenoude monumentaal Stadhuis wat Horecagroep Leiden heeft omgetoverd tot een ware Italiaanse bar en bistro. Ieder moment van de dag kun je er terecht voor heerlijke, pure en mooie gerechten of een vers kopje koffie, op z’n Italiaans.

City Hall is een onderneming van Horeca Groep Leiden. Om ervoor te zorgen dat ook City Hall gebruik kon gaan maken van een optimaal netwerk en sneller kon inspelen op actualiteiten heeft Braintel ervoor gezorgd dat het doorvoeren van aanpassingen nu makkelijker verloopt en Service & Beheer geserveerd wordt op een manier die bij deze onderneming past.

De oplossing is een totaal pakket van hosted telefonie & breedband van Telfort Zakelijk. In het restaurant zijn meerdere draadloze telefoontoestellen aanwezig, die specifiek staan ingesteld met een belgroep zodat er altijd binnen een minuut iemand de telefoon opneemt. De breedband verbinding verzorgt connectie met het kassasysteem, pinautomaten en andere essentiele apparatuur. De verbinding en het systeem stelt medewerkers in staat gemakkelijk het overzicht bewaren, tafelschikking te bekijken, bestellingen te verwerken, en reserveringen in te plannen. Daarnaast is het betalen via een draadloos pinapparaat nu mogelijk op elke plek van de ruime terras. Als extra faciliteit voor de gasten van City Hall is er ook een gratis gastennetwerk. Natuurlijk altijd handig als je als gast de locatie en de fijne gerechten op social media wilt delen, de digitale krant wilt lezen of nog even wat moet doen voor werk of studie.

“Het snelle schakelen en het persoonlijke contact

zijn voor ons een pré om zaken te doen met Braintel”

Verandert er iets in de behoefte van de Horeca Groep Leiden, dan kan Braintel met twee drukken op de knop service & support bieden aan alle locaties. Zonder moeilijkheden kunnen we direct en vanaf afstand aanpassingen doorvoeren. Is er bijvoorbeeld een afwijkende openingstijd, een thema avond of spelen er andere actualiteiten, dan kunnen hier direct werkbare aanpassingen op worden ingesteld.

Hierdoor is de telefoon meer dan alleen een oplossing en dat vinden wij nou juist zo leuk aan deze horeca onderneming(en). Op deze manier doen wij wat we het liefste doen: snel schakelen, op een manier die bij de locaties passen. Telefonie is daardoor meer dan alleen een communicatiemiddel. Het is onderdeel van de identiteit en draagt bij aan de identiteit en het succes van de onderneming.

Voortdurende monitoring, het in contact staan met management en medewerkers op locatie zorgt er voor dat de geleverde systemen optimaal blijven functioneren, met gebruikerstevredenheid. Mocht er onvoorzien toch een storing voorkomen dan zijn we niet alleen tijdens kantooruren bereikbaar maar ook via onze storingsdienst. Dit is één van de redenen dan Horecagroep Leiden een tevreden klant is.

Rob van Wijnen, van Horecagroep Leiden: “Het snelle schakelen en het persoonlijke contact zijn voor ons een pré om zaken te doen met Braintel.”

Marcel van der Neut

Marcel van der Neut


Is inmiddels 15 jaar ondernemer in de telecombranche en heeft zich afgelopen jaren gespecialiseerd op de techniek achter IP telefonie. Doordat hij zelf ondernemer is spreekt hij dezelfde taal.

14 nov 2017
Het klantverhaal van Burg Installatietechniek

Het klantverhaal van Burg Installatietechniek

Ontdek wat een totaal telefonieoplossing oplevert!

- Marcel van der Neut

27 feb 2017
IJzersterke verbinding voor Hollandia Fastners & Forgings

IJzersterke verbinding voor Hollandia Fastners & Forgings

Vast-Mobiel Integratie zorgt voor optimale dekking in staalfabriek en voorkomt hoge investeringskosten

- Wouter van Eerdenburg

23 sep 2016
Zelfs bellen is nu een beleving bij de Frietboutique!

Zelfs bellen is nu een beleving bij de Frietboutique!

Door de overstap naar Telfort hosted telefonie hebben we nu ook het allerleukste keuzemenu ooit. Zo krijgen niet alleen klanten in de winkel maar ook bellers de beste service '

- Marie-José van Laere