‘’Wie is nou die Lot aan de telefoon?’’

27 jun 2017

Aan de Haven 1 in Leiden kun je sinds 2015 ontbijten, lunchen en dineren bij Lot & de Walvis. Gezellig & lekker. Lot & de Walvis heeft één van de 100 leukste terrassen van Nederland.

‘’Wie is nou die Lot aan de telefoon?’’

Bij zo’n hotspot zijn de plekjes gauw bezet en zijn de medewerkers altijd druk aan het werk. Daarom is Marie-José aan de slag gegaan om ervoor te zorgen dat de klanten van Lot ook aan de telefoon de beleving van Lot & de Walvis kunnen proeven.

Voor Lot & de Walvis hebben we gekeken naar een oplossing die aansluit bij de identiteit van het restaurant. Lot gebruikt voor optimale bereikbaarheid Hosted Telefonie van Telfort Zakelijk. De draadloze telefoon geeft het personeel van Lot de vrijheid om tijdens het bellen vrij rond te kunnen lopen. Los daarvan is er altijd een telefoon in de buurt van een personeelslid, waardoor klanten nooit lang hoeven te wachten.

Dit was slechts een deel van de oplossing. Want, als de medewerkers van Lot & de Walvis klanten aan het helpen zijn, jassen aannemen, heerlijke maaltijden uitserveren en de telefoon rinkelt.. Wie neemt die dan op? De oplossing daarvoor was het gebruik van Braintel Voice Response. Komen de medewerkers handen tekort? Dan krijg je toch altijd Lot aan de telefoon. Maar wie is die Lot aan de telefoon nou eigenlijk?

De voice-over die we bij Lot hebben geleverd is ingesproken door onze eigen denkwerker Marie-José. In samenwerking met Rudeboy Media is dit product tot stand gekomen. Dat mysterie is dus opgelost, kun je eindelijk weer rustig slapen. ;)

‘’Natuurlijk zijn we bij Braintel blij  als Lot blij is,

maar we zijn pas tevreden als

de gasten van Lot óók blij zijn.’’

Door het gebruik van dit systeem zorgen we ervoor dat de klanten van Lot al aan de telefoon de sfeer van het restaurant kunnen proeven. Niet alleen praktisch, maar ook nog eens leuk. Marie-José is dan ook erg enthousiast en trots op de samenwerking met Lot & de Walvis: ‘’Natuurlijk zijn we bij Braintel blij als Lot blij is, maar we zijn pas tevreden als de gasten van Lot óók blij zijn.’’

Lot & de Walvis viert deze maand haar tweede verjaardag en ter ere daarvan organiseren ze 30 juni een heerlijke BBQ. Namens het team van Braintel: van harte gefeliciteerd Lot!

Marie-José van Laere

Marie-José van Laere


Ze maakt complexe zaken begrijpelijk voor haar opdrachtgevers, en onderhandelt met onze partners namens opdrachtgevers.

14 nov 2017
Het klantverhaal van Burg Installatietechniek

Het klantverhaal van Burg Installatietechniek

Ontdek wat een totaal telefonieoplossing oplevert!

- Marcel van der Neut

27 feb 2017
IJzersterke verbinding voor Hollandia Fastners & Forgings

IJzersterke verbinding voor Hollandia Fastners & Forgings

Vast-Mobiel Integratie zorgt voor optimale dekking in staalfabriek en voorkomt hoge investeringskosten

- Wouter van Eerdenburg

23 sep 2016
Zelfs bellen is nu een beleving bij de Frietboutique!

Zelfs bellen is nu een beleving bij de Frietboutique!

Door de overstap naar Telfort hosted telefonie hebben we nu ook het allerleukste keuzemenu ooit. Zo krijgen niet alleen klanten in de winkel maar ook bellers de beste service '

- Marie-José van Laere